Oj

Vad hände med vädret? SOOOOL
Sitter ute med uppdragna mjukisar och ett linne, så himla skönt!
När jag känner för att gå in (om kanske några timmar) så lägger jag upp lite bilder.. För det är lite svårt att se vad jag skriver när solen bländar på skärmen.. hehe!
Imorgon är det iallafall Cheer for Children i eriksdalshallen. Om ni vill kolla så måste ni köpa biljetter på ticnet! =)
Hur många lag som helst från sverige kommer att visa upp sina program, och alla pengar som vi får in går till flickor i andra länder. Så det är helt enkelt en välgörenhetsuppvisning vi ska vara med i. Ska bli jätteskojj =)
Nej nu ska jag fälla ner solstolen och vila i solen! :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0