Sjukiis

Vaknade i morse och var fortfarande som en zombie.. hehe så jag kröp ner i sängen igen och sjukanmälde mig.. skönt att jag bara hade två lektioner då.. så att jag inte missade allt för mycket!


Snart kommer Jacob och hämtar mig och sen åker vi direkt till Mamma som befinner sig i bromma just nu.. Haha vi ska köpa hamstrar för att min lillebror vill ha det! Han är allergisk mot djur så det är typ det ända han kan ha.. och fiskar men jag menar... vem vill ha fiskar?


Så vi ska köpa en bur i bromma.. haha sen i morgon så ska vi upp till norrtälje(!!) för att hämta hamstrarna.. HAHA Mamma tyckte det lät jättebra... för att dom har stamtavla.... Hamstrar med stamtavla???


Man får tydligen byta hamster om den bits... hahah jag dör!

Hoppas den ser ut sådär... jättesööt! :D

Kommentarer
Postat av: MADDES

Kikar in och tipsar om att du just nu kan vinna en snygg ear cuff från Nell of sweden i min blogg. En likadan ear cuff som Sveriges största bloggerska Kenza bär med jämna mellanrum. Samtidigt får du chansen att handla smycken till hela 20% rabatt på deras hemsida.



Kika in länken nedan för mer info och för att delta i tävlingen:



http://maddisenj.blogg.se/2011/april/tavling.html



Om du inte gillar sån här reklam ber jag om ursäkt!

2011-04-09 @ 13:10:28
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0