Sommartider

Hejhejhej!
Sommaren var här i går!
På dagen var jag hos lollo, därav filmen :) Vi Jongelerade (Louise? haha) och bara mös =)
Kom hem vid fem för att göra vit chokladmousse med passionsfrukt och mango.. gott!
Sen kom Jacob, Rasmus och Fredrik för att grilla och föra lite innan de gick ut på krogen. Vi hade trevliiigt :) De drog vid elva (?) Hehe.. Juste jag sminkade Fredrik ! skitkul
För er som inte känner mig så kramar jag Jacob hela tiden för att han är så sööt! Haha, men den ända gången han kramar tillbaka mysigt är när han har druckit, så jag passade på igår haha =)
Nu ska jag gå och lägga mig på studsi!
Ha en bra påsk!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Julie7729

This site is professional and to the point.

2011-05-27 @ 13:43:36
URL: http://julie7729.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0