S.U.C.K

Hejsaan!
haha tog rubriken för att den sammanfattade dagen ganska bra!
1. Såg en groda suga av en apa. (Inom tvång)
2. Jag hade uppsattsskrivning efter skoltid
3. Dagen slutade inte för att jag kom hem.. Måste plugga bokslut
Nuu har jag iallafall pluggat igenom hela kapitel 34! Gick jättebra faktist. Lätt som en plätt! Har bara några frågor men de tar jag i morgon!
I morgon föresten så börjar jag kl. 10 och slutar kvart i tolv i stället för fyra! Sköööönt!
Så i morgon ska jag börja med kapitel 35. Hoppas det går lika bra!
Jag ska försöka hitta den där apan som tvingar grodan att suga av honom... Haha asså jag doog! Jättehemskt men samtidigt lite kul...
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0