Update

Snabbt nu. Jag orkar inte skriva mer.

I onsdags på den lokala mässan tog vi hem priset för bästa bemötelse! Jätteskojj :)
Jag var så jävla trött och helt slut i kroppen på kvällen och somnade direkt när jag kom hem. Eller nej.. efter jag hade ätit min förbaskat goda sallad haha!

Jag sov iallafall 12 timmar, åkte till skolan vid tjugo i ett för att fila lite på hemsidan!

Idag fredag så har jag och Louise träffat karriärscoachen Charlotte Hågård! Hur trevlig och inspirerande som helst!!

Efter mötet och och en vinkning till fyra engelsmän (som för övrig såg rätt så bra ut.. utöver att de pratade sexigt som satan) tog vi oss tillbaka till skolan för en mycket givande tyska lektion.

Ligger nu hemma i sängen, helt slut i huvudet efter denna vecka och han precis kollat på Idolfinalen.. jag höll inte direkt på någon. Tyckte båda var värdiga vinnare!

Nu blev ju det här ett långt inlägg ändå.. hehe! Ska sova nu. Upp i morgon efter en sovmorgon och cykla och träna pilates innan jag är redo att möta en helt underbart ledig lördag!!!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0