Dior Addict

Hallo!

Nu har vi precis gjort Yoga.. och jag tror att båda var helt slut INNAN vi började köra.. för i slutet så låg vi helt döda! (lustigt nog så heter det död-mans ställning...Humor på topp!)
  Nu väntar vi på farmor och farfar.. vi ska fira Johanna igen=) haha! Såg att jag skrev Johann i förra inlägget.. Ni får bestämma själva om vi firade  Johan eller Johanna!

Föresten så har jag packat till spanien nu. Eller lite av det iallafall.. Börjar bli lite orolig om vikten..... ha ha!
Har inte packat ner det i väskan än, för jag vill se vad jag har med mig. Så nu varje gång jag kollar på sängen och ser alla kläder blir jag supertaggad och vill bara åka nuuuu!

Har redan en outfit som jag har bestämt att jag måste ha på mig en kväll.. Hehe Långklänning, flätat skärp i midjan, vita converse, stort armband, (en jeansjacka om det blir kallt) och tre små flätor på sidan.. som en sidecut! =) Tror det kan bli supersnygg!
   Ska ta kort på varenda klädsel.. haha =) och lägga upp här sen när vi är hemma.
Det finns i försig gratis internet på hotellet och vi tar med en data så då kan jag blogga på kvällarna om jag har lust och lägger upp lite bilds och så!

Nu ska jag gå och hjälpa till med maten innan farri och farra kommer... (HAHA) .. Fan ska hinna duscha också... Panik!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0