en stekhet dag!

Kommer ihåg den här dagen så himla väl! Vi cyklade.. eller ska jag säga jag cyklade en mil med lollo på pakethållaren.. haha! så himla varmt med solen lysandes på oss hela tiden.
  Vi cyklade för att spela minigolf... kuuul!

På första banan (hålet?) så kunde ingen av oss träffa. haha! Och hålet var gigantiskt.. haha på lollos åttonde slag så bestämde jag mig för att filma för att visa någon sen att vi var så himla dåliga!

Självklart så sätter hon då..



Och en till helt värdelös film.. haha!
Det var bara ett litet hål i burken..

Hahah kolla hennes min i slutet.. hon som jobbade där gick förbi och kollade helt snett..hehe!

 

PÖSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0