GODMORGON

Godmorgon alla glada!

Hinner inte skriva någonting nu.. men ni får ha en jättebra dag!

Update:
Men roligt att jag tänker att bussen går en halvtimme tidigare än den gör.. haha! Nu hinner jag skriva lite! =)
    Idag har jag en ganska lång dag.. men det gör ingenting! När dagen är slut ska jag gå igenom alla glosor till tyskan och spanskan igen.. eftersom provet är på torsdag! Jag hoppas det går bra asså!

Nästa vecka på måndag har jag spanska och tyska del 2, på tisdag har jag samhällsprov på ekonomi och på onsdag har jag mitt första matte C prov! Fyfan.. Här är det bara att tuta och köra!

Nej men nu ska jag gå på riktigt! Ni får ha en underbar dag allihopa!
PUSS på er!
Exponent är jättebra på att förklara! Gå in på deras hemsida om du har svårt med matten!


Kommentarer
Postat av: Zami

Ha en bra dag! :)

2011-02-09 @ 12:44:02
URL: http://zandrajonsson.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Vill du vara med att tävla i veckans blogg ?

Kika in och anmäl dig ツ

Lycka till ツ ღ

2011-02-09 @ 14:06:17
URL: http://iisabellebstedt.beldo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0