Godmorgon!

Godmorgon!

Jag har precis ätit frukost och är klar för dagen.. är inte allt motiverad att plugga idag! ush!

Men nu ska jag faktist plugga! Spanska och Tyska! Spanskan är lite seg just nu.. tycker inte det är lika kul längre! Men det är bara att hålla ut!

Om en och en halv timme har johanna sprungit klart, då åker vi och solar och sen ska vi köra ett yoga pass! :)
Känns som det va länge sen nu.. haha!

När mitt knä blir bra ska jag också börja springa.. Det enda är att man tror att mitt knä har fått en kronisk skada! Fitta om det är så! Måste kolla upp det. Tänk om jag aldrig mer får göra sporter då jag springer.. inte typ hoppa studsmatta??!! Fyfan!

Nej nu ska jag dunka ner huvudet i mina spanska böcker!
PÖSS

Först tänkte jag ha den här designen.. tills pappa fick mig att göra en ny. säger tillochmed han att den inte var så snygg så kan den inte vart snygg asså.


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag tycker både den och den du har nu är fin :)

2011-02-05 @ 15:54:23
URL: http://idasivertsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0