Halloj

Hejsan!

Har precis kommit hem till pappa och packat upp mina saker.. 
  Papi har också hunnit föhört mig på ekonomin.. Seriöst!??! Jag fattar nada. Jag går snart in i väggen!

Igår beställde jag och Louise hem sushi och kokade lite nudlar som vi åt framför melodifestivalen! Vi ville att den sista killen (kommer inte ihåg namnet) skulle gå vidare.. men nehe(?!?) han åkte ut.. och så ville vi att hon med röda tröjan (kommer inte ihåg namnet) skulle gå vidare direkt till globen.. nehe(??!) då går Sanna Nilseen vidare istället.. med hennes extreeeeeeeemt fina klänning!!!

Idag har vi bara pluggat och chillat. Ush och Fy på att vi har så jävla mycket i skolan just nu asså! 
  Klockan sju idag har jag bestämt mig för att då ska jag lägga undan skolböckerna, måla naglarna och duscha! Och inte ägna en tanke åt skolan och kommande prov!

Här kommer lite bilder från helgen!
Undra varför jag inte fick några på solen.. ja JAG VA INNE OCH PLUGGADE!

Jag har bott i dessa kläder i helgen

Ha ha .. vi tänker..

Godis<3

Hahaha jag fick inte göra dom större..

Är det fler än vi som vill dansa Zumba?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0