Kallt!

Hej!

Nu är jag hemma efter en kamp med snön, isen och en gubbe.. haha! 
  när Louise hade gått av bussen satte jag mig ner och precis då kommer en gubbe som säger "ojojjooj" och typ ramlar över mig och tanten bredvid mig.. haha! 
  Sen när jag går av så ser jag ut som bambi på hal is.. typ ramlar hela tiden! Sen när jag kommer på den sandade vägen.. jo då har dom plogat upp ett berg som jag måste ta mig över! hehe...

Idag hade vi samhällsprov.. jag kickade aaas för att bara ha pluggat några dagar!
Nu ska jag gå och lägga mig i soffan och plugga sista matten inför i morgon! Är faktist ganska förväntansfull över provet.. Är det jag som har för bra självförtroende eller är matten inte svår?

Skriver lite senare.. när jag har pluggat klart!

PUSS
Berg

haha.. satte på mig solisarna i morse för att solen lös in i mitt rum..(som ni ser på bilden)
 men när jag kom ut.. va den borta..


Kommentarer
Postat av: ♥ESSEY♥

Söt blogg =D

Kommentera gärna min blogg också =)<3

2011-02-15 @ 19:13:31
URL: http://esseys.blogg.se/
Postat av: julie

Gud vad mycket snö!

2011-02-20 @ 11:05:29
URL: http://juliez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0