List

Hejsan! Long time No see
Har ni haft en bra dag? Jag har varit lite småstressad hela dagen.. kan ju bero på att jag har så himla många prov eller?

Känner mig väldigt säker på tyskan.. Spanskan därimot.. Det känns som man aldrig kan plugga för mycket där, och det är jättejobbigt! Jag vill ha en fritid också lixom.

Kom hem för en halvtimme sen, har pratat lite i telefonen med Louise och förhört varandra på tyska årtal. Har försökt att ta en "dagen outfit" också. Hahah.. första bilden så missade jag hela mig (hur lyckas man) sen den andra då blev slutartiden för lång så bilden blev helt vit.. Och den sista så fladdrade min tröja.. men den får duga! haha!Den kommer i nästa inlägg!

Skriver lite senare!
PUSS
Lollo försökte att gå åt sidan..

...Hon sög!=)

Mina snygga kompisar!






Kommentarer
Postat av: frazit

åh vad vi är söta :)

2011-02-10 @ 18:01:07
URL: http://frazit.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0