Morgondagen

Imorgon börjar jag klockan åtta! Vilket resulterar i att jag måste gå upp klockan sex.. Mums!
  Den första lektionen är tyska.. då jag har del 1 av provet! Fem minuter efter tyskan har jag spanska prov del 1! Ush, det är så himla svårt att ställa om hjärnan! Förstår inte varför de har placerat språken som de har gjort...

Efter spanskan har jag engelskatest.. läsdel! Kommer vara helt slut när det är lunch!

Efter lunchen har vi matte C... Och där måste jag plugga för att förstå så mycket som möjligt så att jag slipper köra så mycket hemma i helgen!
  Och slutligen på dagen när hjärnan är slutkörd, ska det köras slut på kroppen också med idrott! Fyfan asså..
Ha ha. Måste få pappa att hämta mig i morgon..=)

Nu ska jag gå och duscha och sedan hoppa ner i sängen!
  Skriver inte något mer ikväll utan ni får ha en trevlig kväll!

Direkt när jag kommer hem på dagarna sätter jag på mig linne med brottarrygg.. Så skönt!

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: bloggamanda-det är drömmen man vill ha och verkligheten man får ta.

sv:jag mår bara bra!:)



några roliga planer för helgen? :)

2011-02-09 @ 23:52:03
URL: http://bloggamandas.blogg.se/
Postat av: M E R E I

- godnatt!

2011-02-10 @ 00:06:46
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0