Sova

Hejhej!

Imorgon klockan fyra på morgonen sticker vi till arlanda för att åka till spanien! =) Najjjjs!

Har lite bråttom känner jag.. ska lixom upp snart? Måste packa det sista och duscha innan jag kan sova!
    Slänger bara in lite bilder.. Bloggar i morgon bitti från arlanda=)

PUSS
Vände ut och in på mina skor idag.. Haha det blev varmt med tjocka strumpor under..

Fikade på Matten.. Drack Latte och Lollo smarra paj! =)

Skulle varit på hela fejjan meeeen jag har inte tid att sitta och ta flera bilder..

Målade naglarna i går också med en färg som jag faktist blandat själv.. Haha
Jag tog ett gammalt rosa som torkat (men älskar färgen) droppade en droppe aceton i och skakade.. hällde i lite rött nagellack.. lite vitt och lite ljusljus rosa! Viiipppss och det blev en snyggish!


Kommentarer
Postat av: M E R E I

- godnatt!

2011-02-24 @ 01:34:50
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0