Superglad!

Hallåå! Hur har eran dag varit?
Min har varit Awsomee! Det började med tyska prov.. inga större missar tror jag! Vi körde både skriv,hör och läs idag.. Men det känder skitbra.. Efter det va jag astaggad för spanska provet. Trodde iförsig att det skulle gå skitdåligt.. Men det visade sig att jag lika gärna kan ha spanska som modersmål! =) 
  Vi slutade lite tidigare på spanskan (eftersom att vi va så jävla bra) så vi gick och tog lunch. Efter det var det ett lästest på engelska.. Fick bara upp spanska ( mitt modersmål) ord i huvudet! Så den gick inte så bra.. Men det har jag ändå visat att jag kan tidigare!

Vi laddade upp med en kaffe inför idrotten.. Haha! Vi hade gymnastik och trampett i dag.. Jättekuuuul!

Men nu är jag hemma iallafall! Är helt slut så tänkte köra lite power Yoga snart.
  Här kommer lite bilds från dagen!

Puss på er!
Planerade helgen. (Vi ska inte göra något roligt.. vi planerat vårat pluggande..)

Jag satt och drev lite med Lollo för att kaffet va brunt..hennes hår är brunt..hennes tröja va brun..soffan va brun..och väggen va brun! Men det är NajsBajs (fyfan va tråkig)

De bästa skorna att ha när det är blötsnö!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0