Dagens...

Dagens lite mindre bra: Vi skulle öva på det vi hade mest fel på på ett engelska test..
Jag och Louise - men det här var ju jättelätt.. hur kunde vi ha fel på alla dessa!
...Vi kollade facit.. Ett rätt..

Dagen mera bra: Att jag fattar helt och hållet vad jag gör i matte C! :)

 

Har precis ätit middag nu.. ska sätta mig med svenska boken.. Candide. Så jävla stekhet bok asså. 
  
I Morgon slutar jag vid tolv! Jätteskönt.. Sen ska vi tjejor till News och luncha! Länge sedan nu.. ska bli myys!
Sen vid två ska jag knalla tillbaka till skolan, möta upp jacob och åka hem till mamma! Internet är fixat där nu.. så det är naajjjjs!

Puss på er!






Kommentarer
Postat av: Sigbjorniqra

Lovely site keep it i will be back that you.

2011-05-24 @ 10:53:47
URL: http://sigbjorniqra.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0