Hur kul är inte skolan?

Inte så kul faktist.. men har man så roliga kompisar, kan man lätt göra skolan roligare! 

Jag sov nästan 12 timmar i natt (WTF) och va ändå trött när jag vaknade.. haha. Skönt att man börjar tio i morgon också!

De kommande veckorna är fullspäckade!
Matte C prov
Samhällsprov
Tyska prov
Spanska Prov
Göra klart marknadsplan
Twisters tävlingen
UF-mässan

Och det händer inom loppet på två veckor! Herregud.. min helger kommer försvinna i skolböckerna.
Men dagen efter UF-mässan åker jag till spanien! Så underbart att bara släppa allt och åka iväg! :)

Här kommer lite bilder från igår!
(Inte de bästa, med mobilen)

Haha...




Jag har kunnat göra fiskbensfläta väldigt länge..
men prövade för första gången att göra en inbakad
..haha


Tjejerna hade hippietema igår på träningen.. haha va sööta de var!




PUSS


Kommentarer
Postat av: frazit

åh vad jag är söt!

2011-01-29 @ 23:49:08
URL: http://frazit.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0