Lord of the flies

Gick upp vid tio.. (ställde larm!!) Jag trodde jag skulle somna stående.. så jävla trött!

Har suttit i en timme nu och läst en engelskabok som vi måste läsa. Inte så frestande! hehe.

Jag gjorde en liten upptäckt i går faktist. jag och min bror lyssnar alltid på bandit rock när vi sitter i bilen.. och varje gång Von Benzo kommer på (ett band) säger jag alltid att " Asså han låter exakt som Jay smith".
    Och detta har alltså pågått i flera veckor. Hahah! Och då igår när jag satt vid datan skulle jag sätta på en låt med dem som jag gillar på youtube... ja men va tror ni händer.. Jo en fet jävla bild på Jay Smith på ett omslag där det står Von benzo...Hahah!  Varför har detta inte framgått i Idol??? Tycker att han hade en liten fördel där.. eller?

 



"Läs det här, tjejer. Ingen tackar er för att ni är ”snälla”. Det är fredag. Njut."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0