Natti

Hej! Ligger i sängen nu och orkar inte ta mig till datorn.. Hehe. Idag började vi klockan åtta!! På en måndag.. Herregud va trött jag var.. Hade träning idag också, de var duktiga..som alltid! Det är så himla kul att träna dom. Utan att träffa dom på måndagarna hade jag inte gått upp asså. imorgon börjar jag kvart i tolv! Behöver verkligen det känner jag. Sen slutar jag vid tre,så en skön dag väntar i morgon. Jag och lollo har börjat med en liten tradition.. Att precis innan sommarlovet (någon helg) går på igenom hela stan och bara myser och fotar! det är så himla mysigt. Fötterna gör ont efter men det är det värt.. Och idag bestämde vi att Frazze följer med iår!! Kuuul:) Nej nu känner jag att skriva på min mobil inte håller i längden.. Dessa minimaliska knappar. Hahah Puss på er! Ps. Ni som läser. Kommentera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0