Nineteen

Hejsan!

Idag fyller min bror år! Så GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!

Dagen började med att jag tog snålskjuss med Jacob till skolan.. (som alltid hehe). Jobbade framför datorn med marknadplan på företagsekonomin i två timmar. Efter det så gick vi upp tre trappor för att sedan sitta vid datorn ytterligare två timmar på multimedia.. hehe! Mina ögon blev nästan fyrkantiga.. haha.

Slutade vid tolv och åkte hem.. Nu har jag läst lite böcker och gjort en tyska läxa men nu lägger jag ifrån mig skolan och ska njuta över att det är fredag!

Dynamites har genrep idag inför DM.. tjejerna jag tränar ska visa upp! Önskar att jag kunde se, men eftersom min bror fyller år så ska jag stanna hemma och äta middag med familjen.
   Efter middagen drar vi ut på krogen och firar. Eller.. Nästa år Jacob!! När du fyller 20.. Då ska jag med !

Måste bara tillägga att det suger att fylla år efter sommaren ibland!! Jag vill ju gå på alla studentskivor nu jö..

Här kommer lite bilder..
Igår hade jag arband från Humanityforall (köpt på Johnells)

Hade strumpor från Sox UF-företag.

Har köpt en blus med detta mönster (fråga inte varför jag inte tog kort på blusen,
Men ni får se någon annan gång)

Idag hade jag detta på mig.
Skjorta-MQ
Jeans-topshop
väska-esprit
Smycken-Johannasgarderob, spanien, JC och gant


PÖSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0