Dagen


Heejheeej!
Guud jag blir jätteglaad av detta vårväder vi har!
Började skolan vid åtta i morse.. och som ni såg i förra inlägget, så söög det!
Efter spanskan så hade vi hål i två timmar.. så då hämtade pappa upp mig och Louise. Vi drog till Älvsjö Värdshus och åt thaibuffé.. Knullvärt! (Sara och Lollo fattar). Efter det tog vi bilen till Långsjön och promenarade runt där lite med Hundi!
Sen väntade en effektiv matte lektion följt av ett najs idrottspass! Det blev aerobics i stället! Jätteskönt.
Nu sitter jag och äter lite flingor.. men ska snart göra Yoga så tänker inte äta sååå mycket! =)
PUSS
Såg jag ut idaaag!


Vid sjön..

Jag och Louise stannade i solen och väntade på Frazeerlazer

Näsoperation... =)

Tjejjjjor!

Kommentarer
Postat av: Frazit

åh! osmickrande bild.å

2011-03-24 @ 17:29:00
URL: http://frazit.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0