Helg

Jag har lite bloggtorka just nu.. Hehe!

Men i dag har jag varit ute och kört massa bil! :D Så himla kul =)
   Är hemma hos mamma just nu, och ska vara här hela helgen! =)

Vi hade simtest i går på idrotten också.. haha faktist ganska roligt va det! =) Vatten volleyboll spelade vi =) Sen verkade Jesper och Rickard spela "dränka Josefin" också... Hehe!

Nä, men nu ska jag köra mamma till affären! :D Haha

Haha föresten.. jag fick panik när vi skulle köra i rondellen men andra gången gick det skitbra :D'
'
Louise.. Om du läser här nu så ska jag bara säga att nu är ALLA dina presenter inköpta förutom en... :D HIHIHI! 
 
Hon fyller nämligen 18 på torsdag nästa vecka :D!!!! TAGGA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0