Hemma

Nu är jag hemma igen efter en ooootrooooligt lång dag... Haha! Nejdå, jag hade en jätteskön dag =)
Har precis gjort företagsekonomin läxan. ush! Fuck ! Knulläxa! =( Haha...

Lite senare ska jag läsa lite engelska bok.. kommer sluta med att jag läser den i pauserna i desperete housewives.. hehehe
Jag höll precis på att tappa min data i golvet... ååh fyfan mitt hjärta stannade!! Jacob kom in.. (han meckade med bilen alltså smutsig om händerna) och tänkte skoja att peta på min dator.. vilket resulterade i att jag flög upp från soffan utan någon som helt tanke på att datorn satt i mitt knä... men jag lyckades precis fånga den.. haha ojoj ska nog slå in den i bubbelplast! =)
Imorgon satte jag på vårjackan och solglajjorna! så himla skönt med sooool! =)
Efter skolan idag så gick jag och Louisegris och köpta glass! Precis när vi var klara så ringde pappa och sa att han var i huddinge = skjuss hem! Så tio över tre var jag hemma.. då jag slutade klockan tre! =)
Vill också påpeka att jag hatar "bad hairday" mössorna.. Även om jag ser ut som nedan nån dag så skulle jag aldrig sätta på mig en sådan! Fan hellre en svea mössa.. men ändå inte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0