Hemma hos Mamma

Hejhej alla söta!
Nu är jag hemma hos mami!
solen värmer fortfarande i miin rygg genom fönstrena! =)
Sitter på ön i köket medan mamma lagar mati! hehe... ursäkta språket i morse, men jag var så himla trött! Ska inte svära under hela helgen!
Har läst Engelska bok faktist! Redan kanske ni tänker och jag veeeeeet.. Duktii! =)
Slutade vid tolv, blev upphämtad av jacob och drog direkt till frisören.. där mamma redan satt och blev ompysslad! Där hann jag läsa tjugo sidor.... Hahaha
Nu ska jag publicera det här inlägget och i nästa ska ni få bilder!
PS: Fredagar är min pluggfria dag! Man måste ha en sådan för att klara sig igenom veckan!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0