Lista

Haha... jag vet inte alls vad jag ska blogga om. Ett inlägg om dagen går utan att tvinga fram något. Så jag tänkte köra på en lista nån gång ibland.. då jag tappar intresset!
Japp då kör vi !

Nämn något som gjorde dig glad igår: Igår fick jag träffa mina underbara Daggers som jag tränar! =)

Vad gjorde du kl 08 imorse: Då låg jag och soov!

Vad gjorde du för 15 min sedan: För 15 minuter sedan så satt jag i sängen och letade efter mitt läppbalsam i väskan... haha

Det sista du sa högt: I'm going back to the start... jag sjöng, hehe..

Det senaste någon sa till dig: Svara! (jag hann ändå inte svara)

Vad har du druckit idag: Vitamin well, vatten och mjölkiii

Vad var det senaste du åt: En knäckemacka men gurka =)

Vad var det senaste du köpte: Det var en glass.. Om det räknas?

Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit

Vad är det för väder hos dig nu: det är stålande soool!

Godaste glassmaken: vanilj

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nä.. man kan känna något för nån bara man ser på personen.. och kanske vill se den igen... men inte kärlek.

Sover du tungt: Ja när jag väl har somnat, vaknade jag inte.. förutom om jag har fått sova mer än åtta timmar!

Drömmer du mardrömmar: Nee.. Det sista jag drömde var att min brors kallsonger attackerade mig.. och det var när jag var kanske tio..? =)

Trivs du med ditt jobb: Hahaha.. jag önskar att jag gjorde det

Favoritklädsel: Jeans och en tröja.. spelar ingen roll om den är så speciell.. man kan alltid piffa upp med massa ringar!

Favoritlåt just nu: The king med the playtones... Lätt ! hahah =)

Vad ser du om du tittar till höger: Mina garderober och en vit vägg...

Vad gör dig glad just nu: Att jag har sol från fönstret på min rygg!

Vad ska du göra härnäst: Jag ska gå och ta ett äpple.. orkar inte vänta på middagen!

Höger eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu: Glad men trött

Favoritgodis: mörk choklad

Kläder just nu: Vitt linne och mjukisbyxor

Hur många kuddar sover du med: Tre

Spelar du något instrument: jag kan spela piano, gitarr och trummor. Men sjunger helst.

Morgon eller nattmänniska: Natt... Fasst jag är hellre upp tidigt för att få en lång dag.

Vad är viktigast för dig:
Min familj och mina vänner

Är du kittlig: Ja

Snarkar du: Inte vad jag vet.. ska nog ladda ner den där appen som spelar in alla ljud som man gör under natten! =)

Stjärntecken: Jungfru

Äckligaste insekten: spindlar.

Längtar du mest efter just nu: Värmen! Och att fylla arton..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0