Sista rycket

Halloo..
Det märks verkligen att det är sista rycket nu som gäller! Har Matte C prov och nationella, Spanska kursprov,tyska kursprov, engelska Nationella, Företagsekonomi prov och sista skrivningen i samhälle.. NAJS!
Imorgon är Matte C provet... tror det kommer gå bra faktist! Känns så iallafall, sen vet man ju inte haha.. när man väl sitter där brukar jag tappa allt.. haha!
Ensam hemma är jag nu iallafall.. skönt =) då kan jag ligga i soffan, kolla på tv, sätta på musik, plugga matte och äta samtidigt, utan att bli störd!
Studentmiddagen igår var jättetrevlig! Tar och berättar mer någon annan gång=)
Skriver mer när jag hittar ro. PUSS
(Ingen rolig bild har jag tagit heller)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0