Att blogga på kvällskvisten

Tänk att den ända gången då jag känner för att blogga är på kvällar, då jag har absolut ingenting att göra..
Jag önskar att jag va en sådan tjej som älskar att skriva poetiska texter, och förmedla känslor i ord.. men Icke! Den ända gången jag får ut mina känslor i ord är när jag skriver "AAh FUUCK" :)
-
Har precis kollat idol eftersnack med mamsen. mysfredag!
Imorgon däremot blir ingen myslördag. Då smäller det!! Det är nämligen dags för Saras numera årliga halloween-fest!
Förra året var det Asiatiskt tema men i år är det västern-tema!
Jag är så sjuuuukt taggad.. (ett såkallat "ah fuuuck" moment("ah fuck" kan användas både när du är glad och arg...)) (notera att jag precis gjorde en parentes i parentesen ).........
-
Nej nu ska jag sova lääänge. Imorgon blir det upp och gå en promenad, handla mat och sen bege mig till Louise för att fixa mig inför kvällsiiii
Va tycks??

Ni får några gamla bilder sålänge...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0