Halvårsresumé

Haha! ja en sån ska jag göra nu..

Jag har ju dock inte varit bra alls på att ta kort!
Så ni får nöja er med det här!
(Juli och fram till december får ni någon gång i veckan!

JANUARI
Nyår! Började med middag hemma, sen stack vi


Extremt långtråkiga lektioner.


Fick inte ett kort på han på hela kvällen. haha! men här fyller min bror 18!

Fastnade för svartvita bilder och klippte kort!


Hade massa myskvällar med louise


Tränade fortfarande Cheerleading i Dolphins


FEBRUARI
Började månaden med en lagkväll...

...Tema Disco!


Åkte på träningsläger på Lagnö!


Blev kär i Tofflor, och köpte flera stycken!




Var på stadsvandring i Stan!


Tränade för fullt för att få upp hoppen!


MARS
Vårsolen tittade fram


Pluggade för fullt!


Upptäckte att vi fick bra betyg även om vi satt och larvade oss!


Firade Louise ute när hos fyllde 17! De serverade massa mat.. hehe!



Louise fick ta bort sin tandställning!


Även om vi inte lyssnade på de längre så gick vi och såg Tokio Hotel nu när dom äntligen kom till sverige!


Tränade för fullt inför SM

APRIL
Hahaha denna månad gick min kamera sönder...
Taggade dagen innan DM (har inga kort på Dm dock. Men vi tog silver!)


Njöt när jag kunde gå ut utan jacka!!


MAJ

Färgade håret brunt (HAHA)


Vi hade sista träningen innan SM!



...vi hade tema!


Sen var det dags för SM (första dagen(vi tävlade inte))


Jag och Louise tog en heldag i stan för att fota!


JUNI

Denna månad tog jag knappt några kort! hehe.
Men jag hade skolavslutning och några vänner tog studenten!
Vi tävlade RM också! Och fick Brons!
En tjej i laget!

Lagfoto




PUSS




Kommentarer
Postat av: Troykristin

I like this site. Keep it up!

2012-01-05 @ 11:50:44
URL: http://troykristin.blog-howto.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0