2011-06-07

Nu är det så att det är bara några fjuttiga dagar kvar innan sommarlovet så ni får räkna med den som vanliga dåliga uppdateringen så länge. (Som egentligen inte kommer att bli så mycket bättre oavsett hur mycket jag än lovar och inbillar mig)

I'm only human..

Idag har jag varit hemma med den bästa, snyggaste, awsomeaste, grymmaste tjejen of all times!
Vi har badat (kallt), solat (varmt) och bara degat (tröttsamt), men annars har vi haft det hur kul som helst!!

Imorgon är det skola. Inget mer att säga om det va? Vi vet ju alla hur kul det är, vad man gör och vad som väntar.

Bjuder på en riktigt snygg bild på mig från förra sommaren (som jag är riktigt stolt över) innan jag går för att käka middag.
Hej så länge!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0