sommarlov är helt underbart när man har saker att göra!

Älskar ett fullspäckat schema om det är roliga saker på det! hehe.

- Igår hyrde jag och grymma, bästa, snyggaste och coolaste Louise en tandemcykel, tog en karta på stockholm och spenderade dagen med att cykla runt heeeela jävla stan! Vi åt tunnbrödsrulle, solade och krockade i stolpar.
Vi förstod inte riktigt hur mycket man skulle ta ut svängarna (trots att cykeluthyraren sa till oss om det).
Men jag är kanske inte heller den grymmaste att styra.....  <---- HAHAHAHAHA
(Men ärligt, asså jag är verkligen inte det... Vafan, de står ju i vägen hela tiden!!)

- Idag var vi hemma och spelade kort medan regnet öste ner. Sen när det klarnat upp lärde vi lillbrorsan salto på studsmattan! Hur grym!?

- Imorgon ska jag och grymma, bästa, snyggaste och coolaste Louise till Rålis för att ha en mysig avslutning för våra söta tjejer som vi tränat ett helt år.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0