Bra?

VEEEM är bäst på att köra?
JO jaag!
Körde för första gången ute på vägar med manuell.. Men automat har jag redan kört motorväg och sånt... hhihi!
Men jag klarade av att växla från ettan till tvåan till trean och till fyra utan några helst problem... Fick faktist bara ett kärringstopp =)! Så himla kuuul..
Jag fick backa också... och lära mig hur man startar i uppförsbacke :)
Guud min pappa ska få åka så mycket bil i helgen så han anar inte :D
Filmen på Louises flickisar kommer i nästa inlägg.. den laddas upp nu =)
Ifallet.. haha

Vår gymnastiksal

Kommentarer
Postat av: Denice hedström !

fiin header :D

2011-04-02 @ 03:09:32
URL: http://denicehedstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0