Lördag och Sol

Godmorgon solstrålar!

Jag började morgonen med att gå ut och ta snö och hälla innanför Jockes tröja! Så börjar man dagen bra hehe :)
  Sen tog jag och mamma bilen och handlade... Så jääävla kul att köra bil! Jag vet att jag är seg men asså hallå, bättre sent än aldrig!

När jag öppnade kylskåpet så hittade jag två snoppar av morot och två potatisar stående där.. haha! Jacob och Fredrik gjorde dom innan dom gick och la sig.. Hehe!
  Så jag och mamma tog dom och sa de utanför Jacobs dörr i morse och hällde lite senap framför.. HAHA! Så att de skulle komma ut ur rummet och hitta dom där! Skitkul tyckte vi.. haha!

Nu ska jag läsa lite Tuesdays with Morrie som vi börjat läsa i skolan, och sen ska jag ut och leka i snön.. =)
BRA lördag! Så himla fint väder också!

PUSS PÅ ER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0