Middag

Hallo.. som sagt var vi på middag igår hos lollo! Det var jättetrevligt =) Vi fick MASSA mat.. Haha
två efterrätter.. resulterade i att jag var fortfarande var mätt nu när jag vaknade..  

Det var en vit chokladmousse efterrätt med topping av passionsfruit och mango. Det var en såndär efterrätt som när man tog första tuggan så blev det ett änglaljus bakom en.. och en kör som sjunger "aaaaah"...=)
Sen kom vitchokladtårta fram.. Hahah..

Jag och Frazit gav henne en såndär ballong som man släpper upp i himlen.. =) Stort rött hjärta. Sen gav vi henne ett par snygga skor från Nelly.se.. Jag gav henne också rosé vin och en plånka..:)

Nu ska jag gå ut och promenera eller något annat kul för att njuta av dagen! =)
PUSS på er!
Fasst ett stort hjärta =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0