Söndag

Söndag igen... Känns som det alltid är det!
Själv hatar jag söndagar... Man vet att imorgon ska jag gå upp klockan sex för att sedan inte komma hem fören 9. Och man vet att det är FEM dagar kvar till fredag.. hehe

Har suttit på balkongen idag men datorn och läst om upplysningen och romantiken! Nu har jag så mycket i huvudet så nu tänker jag bara läsa igenom det senare ikväll!

Har också jobbat halva test 2 i matteboken! Resten tar jag senare.

Har bara ätit än macka idag... Hahaha jag och mamma prövade att göra en chokladkaka i går som vi hittade på Frazzes blogg. Herreguuuuuuud va mätta vi var! Vi höll helt seriöst på att sprängas... så vi är inte så hungriga idag... hahah!

Ställde upp alla skor igår

Hittade ett par som mamma köpte när hon va ung! Såå sööta

Hahahahhahaha Chokladkakan som sprängdes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0