Julkänsla

Spikade ett jättebra religionsprov idag! 
Nu är det äntligen ganska lugnt i skolan.. och då blev jag självklart förkyld. Jaja det hör väl till juletider antar jag!

På tal om jul.. Är så sjukt övertaggad på jullov i år. Det betyder att jag ska få massa julklappar, inte behöva gå till skolan, åka till london men Lollo och att det är bara EN termin kvar tills jag tar studenten.. Det är heeeelt sjukt!!
Snön då... kommer den någon gång eller?

Jag vill ju bli nermoffad i snön.. faktist haha! Snöbollskrig är det bästa. Förutom att åka pulka, det är bättre..

Nej nu ska jag göra te och bosätta mig i sängen! Ska bli frisk innan fredag.. då blir det utgång!!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0