Trötter

Hallå!
Igår vid elva gick jag och la mig.. skulle upp klockan sex och ville verkligen få sova lite!
Men vid tolv skäller min hund... Jacob försöker lugna ner honom i en halv timme (han sprang omkring som en dåre)
Vid ett då började han gnälla... Och vid det laget hade jag inte heller somnat!
Jacob tog med han på en promenad eftersom han var helt crazy. Efter det så slutade han.. så jaaa jag somnade strax efter ett! Lagom trött i morse...
Problemet med mig är att även hur trött jag än är.. så blir jag pigg såfort jag lägger mig ner.. haha
Imorgon börjar jag åtta igen, så det blir att gå upp vid kvart över sex.. På lördag tävlar min lillebror karate så det ska jag kolla på! Jag har skippat för många tävlingar på sista tiden!  Plutten har fått börja träna med vuxna nu! Så söööt. Han och hans kompis Julia är så jävla söta och duktiga! =)

Men det ända problemet är att tävlingen börjar åtta.. ja ni läste rätt BÖRJAR ÅTTA!!
Fyfaan och det tar en halvtimme dit.. ååååååh aja får väl sova i bilen.. Haha!

Har haft simning idag på idrotten också. Satt ju bra när man var trött redan innan..
Nej nu måste jag gå och göra något så jag inte somnar !
Ha en bra kväll!

Hahahaha.. kolla minen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0