Hemma!

Hej!

Jag lyckades få pappa att köra mig och Louise till skolan! =) hihi!
  När vi kom dit så hade vi ingen företagsekonomi.. haha! typiskt.. Så vi satte oss med Frazzes filt och en megatermos med Kaffe och väntade tills nästa lektion började! =)

Vi va bara sex stycken i klassen idag..  haha! alla satt fasst i trafiken.. Mahaha!
  Nu har jag precis ätit lunch och tagit kort på Jacob i badbrallor i snön.. Haha!
Skriver mer om det i nästa inlägg, så måste ni vara med i en tävling!!!

Nej nu ska jag packa och åka till mami !

Håll ögonen öppna inför tävlingen!

INästa inlägg kommer också bilder från dagen!
PUSS

Vadå? varför kom ingen till skolan.. Det va väl inga förseningar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0