Sukks

Imorgon börjar jag skolan igen... så himla otaggad! 
  Börjar tio iallafall, så det är najs.. Men sen så går jag hela dagen som vanligt, med vanliga långa lektioner! :(

Det är bara se fram emot spanien på sportlovet haha! typ 6 veckor kvar bara!

Igår körde Fredrik hem mig till Frazze. Jacob och Kristian var också med.. Och dom påstod att nån donken snubbe var hos frazze.. haha! så dom stormade in där i huset och ropade..

Haha jag trodde inte att han var där... eftersom vi skulle ha tjejmiddag! så jag stod och bad om ursäkt haha tills han kom ner i trappan....You had to be there!

Våran konversation med taxichauffören...

Jag  -  Här tar du höger.
Chauffören  -  Javisst!
Jag  -   Kör raktfram bara
Chauffören  -  Javisst!
Jag  -   Här tar du höger igen
Chauffören  -  Javisst!
Jag  -   Här tar du vänster, och sen direkt höger.
Chauffören  -   Javisst! Javisst!
Jag  -  Sväng vänster där framme.
Chauffören  -  Javisst!

Haha ni fattar Vinken? jag och Lollo satt och höll oss för att inte skratta!

Kanske blir det ett till inlägg senare får se!
Annars  får ni ha en bra första dag på jobbet och skolan imorgon!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0