Bildisar

Skriver texter till bilderna istället för att sitta och skriva ett långt inlägg!

Chillade i Frazzes hängmatta igår!
Saara fyllde ååår! :D GRATTIIIIS
Åt på restaurang igår.. marängsviss till efterätt! =)
Bakade Cupcakes idag! Ville bara äta upp alla! 
Vi började med en ny sport.. Planking (engelskt uttal) Det går ut på att man lägger sig som en planka på konstiga ställen! Bra sport!
Mysig sten 
Louise och Sara började också på " äta fötter till varje måltid" här är lunchen idag! 
Mys i solen!


Har skitont i halsen så nu ska jag inte göra någonting ikväll.. även om jag faktist är lite taggad på att dra ut så ska jag sova tidigt så att jag orkar hela natten  imorgon! Då är det nämligen fest hos frazze.. Hennes mamma har fyllt 50 och hon själv 18 så det blir partyyyy!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0