Carrie Bradshaw

Hejhej!
- Idag är en typisk dag då man bara måste sätta sig i soffan med en filt och datorn! Kanske slänga in ett blogginlägg också..
Jag vaknade sju i morse av åskan.. drog täcket över huvudet och somnade om tills halv elva.. Nu är klockan två och jag har ätit frukost!
...
- Juste!! När jag nyvaken öppnade dörren så kom en postsnubbe med ett paket till mig.. Yaaay! Mitt paket från Victoria's Secret som jag beställde i söndags.. Hur snabbt?! =)
Så nu sitter jag här i min rosa pyjamas (T-shirt och shorts), kollar på tröjan som ligger bredvid mig och väntar på att få bli påsatt (hahaha) i kväll... =))
...
- Måste då även påpeka att kläderna kostade 600 kronor vilket var väldigt bra! Frakten och tullkostnaden däremot gjorde att priset steg till 950 kronor.. lite irriterad blev jag men betalade.. hehe!
Sen i går ringde en tjej från posten och sa att ytterligare 350 kronor tillkom i svensk-Moms.. Vafan lixom?? så 1300 Kronor fattigare har jag fått tre plagg.... Aldrig mer, men värt var det! =)
...
- Vecka 30 drar vi till Kreta också! Jag och Louiiisee!! Är helt övertaggad.. kommer bli kanoooon! Vi slutar jobba på fredagen vecka 29 och beger oss till Crete på söndagen! Underbart!
...
- Sommarjobbet var det också ja... Jag kommer att jobba på Cicero Fonder, en privatbank vid stureplan.. (haha) frågade om man kanske fick jobba där då jag ville ha en "riktig" jobb upplevelse och inte sitta och blippa varor på Ica Maxi (No offence) .. Och jaa där fick jag jobbet i fyra veckor i sommar! =)
Så blir jag överlycklig och pratar med Louise.. som senare samma vecka får ett samtal från försvarets Materiellverk som säger att hon fick jobbet där i fyra veckor!! Notera att det är exakt samma veckor som jag jobbar, samma tider och en station ifrån mig.. Hur jävla tur har inte vii??
...
- Nej.. nu ska jag sätta på någon bra film och äta sockerkaka!  Lång inlägg blev det .. kanske sommarens enda också.. hahaha!
...
PUSS PÅ ER!
...
Känner mig lite såhär idag...
Såhär strosar jag runt nu... Fasst i corall-färg

Ligger bredvid miiiiiiiig

Kommentarer
Postat av: Blippande grabb!

Du kanske borde träna på att blippa varor om du ska ha något jobb efter skolan! :)

2011-06-23 @ 23:24:13
Postat av: Josefin

eller så tränar man på att jobba på bank med ett stort ansvar och får jobb där efter skolan

2011-06-23 @ 23:56:00
URL: http://josefinlindmark.blogg.se/
Postat av: Josefin

S to the NAP

2011-06-23 @ 23:58:39
URL: http://josefinlindmark.blogg.se/
Postat av: Anton

Eller så köper man en triss lott varje dag och vinner 50.000 i månaden i 50 år och köper hus i alla länder som finns och lever livet, det kan vi göra på ica maxi.. men du kan ju ta med ett gratis check häfte :)

och grattis till din längsta kommentar evaaaaaaaaaaaaar! :DDDDDDDDd

2011-06-24 @ 21:02:27
Postat av: Anonym

ja eller så köper man en TRISSLOTT och hon tar med sitt CHECKHÄFTE

2011-06-25 @ 14:16:21
Postat av: Anonym

??

2011-06-25 @ 16:18:51
Postat av: Josefin

HAHA vem va du som ägde anton?? hahaha :D:D

2011-06-25 @ 18:22:39
URL: http://josefinlindmark.blogg.se/
Postat av: Louise

Hahahaha!! Måste vara Frazit!

2011-06-27 @ 07:53:12
Postat av: Anonym

Är ju bara jag lollo och sara som läser :)

2011-06-30 @ 01:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0