Halloo

Hejhej!
Vaknade tio efter elva timmars sömn.. men fortfarande en zombie.. haha!
Nu är jag iallafall startklar för skolan.. Hade ingen spanska och engelska så jag hoppade tyskan klockan åtta. Annars hade jag varit i skolan från halv tio till ett.. inte värt =)
Vilken tur att min bror också börjar klockan ett :))) snyltar skjuss. Hehe!
Apropå Jacob.. Hans studentskylt är klar =D skriver inte mer eller lägger inte ut någon bild på den, vet inte om han kolla in här lite då och då =) haha den måste ju vara hemlig! Men snyyyggg är den :D
Kan inte fatta att han går ut skolan.. Skit! Jag vill också ut i arbetslivet. Att få syssla med det JAG vill och tjäna massa pengar!  =)
Nu står jacob ute och tvättar bilen.. (för den va så jäävla smutsig!! För er som inte känner min brorsa, så tvättar han sin bil såfort har ser ett litet dammkorn på den) haha.. vi ska åka om en kvart , så nu får han se till att bli klar!
När vi ändå pratar om bilar.. så såg jag en film i går (har ingen aning om vilken det var) på TV. Där en tjej ville att sin kille skulle välja mellan sin bil (tävla) och henne.. Vafaan låt killen ha sina hobbys? haha jag hatar när tjejer gör så.. fotboll och saker som går snabbt är lixom killarnas sak! Låt dom =D Tänk om min kille skulle säga åt mig att välja mellan honom och att shoppa.. haha då skulle han lätt ryka ! haha:D
Nu ska jag gå och välja kläder.. haha!
PUSS
Haha jävlar vilken passande bild..

Kommentarer
Postat av: Anonym

8 "haha" i ett inlägg, du måste haft roligt :)

2011-05-19 @ 17:13:20
Postat av: Josefin

Anton: sju faktist! ett "hehe" stoooor skillnad

2011-05-19 @ 20:15:43
URL: http://josefinlindmark.blogg.se/
Postat av: Anonym

Läser inte din blogg så noga :)

2011-05-20 @ 21:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0