Hemlighet

Hejheeeeeej!
-
Riktigt kul utgång i fredags! Nu är gulsum äntligen artooon! 
Gjorde knappt av med några pengar alls.. Fredrik bjöd mig på allt i stort sätt hela kvällen!
-
Fick med mig en hemlighet från Laroy men inget nummer. attans! skulle tagit de.. men som vanligt när jag är ute är jag ganska avvisande om jag inte vill ha nått med personen att göra. Meeen den här gången gjorde jag fel! haha menmen..
-
Hamnade i en soffa klockan halv fem. Kom på att jag inte alls hade mina nycklar som jag skrivit till pappa så jag ringde han klockan fem och bad han öppna dörren.. haha! Sötpappa. Han va glad ändå..
-
Halt som Satan va det också.. halkade hårt.. haha!! Fick en låsning i nacken för att jag spände mig så kan knappt kolla åt höger... :) haha
Lyckad kväll med andra ord!
-
Skolaa i morgon!  Jag är taggad.. för jag vet att det är en dag närmre jullov och LONDON...
PUUUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0