Även om vi är lite bortskämda

Tjena tjena..
-
Började skolan klockan åtta i morse som vanligt, så himla segt att komma upp från varma sängen och se att det är mörkt och regnar ute.. Ush!
-
Började tre timmar med svenska, kan det bli bättre? Vårat första prov hade vi i dag också.. vi blev så jävla glada när det va över.. vad hände vafan? förra året hade vi tre prov i veckan hela året kändes det som och nu är vi helt döda efter ett prov som krävde några timmar studering? haha!
-
Efter skolan åkte jag direkt hem för att inte göra någonting.. eller jo! Äta haha! Har tjatat på pappa i en vecka nu att köpa grapefruit.. och troooo mig. Han köpte 15 st idag.. haha :) nu jävlar ska jag bli frisk!
Pappa som aldrig köper frukt köpte hur mycket som helt, nektariner och persikor, äpplen och päron.. heheh vad hände min lilla far? är du sjuk?
-
Nej nu ska jag ta och fortsätta att bara uppdatera facebook och kolla tv. Ska snart hoppa in i duschen också.. behöver inte sova än.. börjar klockan elva i morgon! Lovelyyy
Puss

Köpte CocaCola lypsyl idag också.. haha mumsiigt

Köpte också Lip Smackers jordgubbslukt ... och smak haha

Bjuder också på en bild från kreta på mig och lollo när vi pratar med den supergulliga badvakten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0