Score

En vecka sen jag fyllde år.. första dagen då jag känner mig frisk! Hade det varit fredag idag hade jag dragit ut i morgon.. Blev så otroligt taggad på sommar nu när alla ska dit! Citera: aaah FUCK!
-
Annars då? Jo sitter i soffan.. kollar film, går in på facebook.. ser återigen alla checka in på sommar. Loggar ut.
-
Lillebror hade födelsedagskalas idag.. eller han kallar det "fest".. Killar.
Han och fyra kompisar tog iallafall med Jacob och Fredrik för att spela paintball.. haha TUR att jag var sjuk! Får nästan rysningar bara av att tänka på att bli jagad av Jacob.. får nästan panik när han går efter mig i trappan haha!
-
Nej nu ska jag ta och kolla på Rosa pantern... lite flyt har man ändå!
PUSSS
http://www.youtube.com/watch?v=4rkHMxrj-p0&feature=related
Får inte in klippet så ni får kicka på länken!
HEEEEEEELT underbara små pojkar :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0