Vilka är ni och vad gör ni här?

Schollaahopp!
Är helt DÖD! Är så trött så jag vet inte vad jag ska ta mig till..menimen!
Fyllde 18 i söndags så vi drog ut vid tolvslaget! Jacob, fredrik, Oskar, Felix, Johannes och jag och lollo såklart. Det va skojj! Vi skulle dra till Amba men vi kom inte in.. (haha) ser jag ut som 18 ellää? vi drog vidare till aveny där vi skulle träffa upp Sara och co. men självklart så drog dom när vi kom..
Vi stannade iallafall till stängning, sen bara flög tiden iväg. Klockan halv fem tog vi taxi hem, släppte av Jacob som va så full att man kunde tro att det var hans födelsedag och åkte vidare till Johannes som lagade världens fattigaste hamburgare!
Kvällens Citat: Bad to the bone & Upp och Ner!
Kvällens prat: diskussion om vad slippa heter i dåtid.. Sluppte? slippte? slapp?
Fick helt underbara presenter också! MASSA pengar eftersom det var det jag önskade mig inför London! Fick också massa pund och en bok med karta och massa annat om london.. haha! Awesooome :)
Sen fick jag min efterlängtade Samsung Galaxy s2 och ray ban pilotisar.. Converse och massa annat smått och gott!
Det bästa av allt är ändå att jag inte ens har firats hos mami än!!! 

Det här måste nästan varit den bästa presenten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0