Who speaks swedish anyway?

Kom hem för nån timme sen. Tog en frukt och bänkade mig i sängen med datorn. Sitter här nu omringad av papper jag inte ens läst och försöker förstå mig på uppgiften... Ska skriva en text i svenskan och argumentera. Jag valde att skriva om att median styr vårt liv. Hmm undrar om det va ett bra val..
-
Än så länge har jag skrivit Inledning, ett huvudargument med två motargument.. haha och precis i skrivande stund raderade jag allt för att börja om.. Jag fattar inte hur jag ska göra! Paniiiiiiik
-
Nej nu ska jag faktist sluta skriva och kolla lite på Tvn !:) alltid lika skönt, haha!
Tänkte vänta på att johanna kommer hem så att hon kan hjälpa mig med min text.. stort behov av hjälp!
PUSS
Fuck the rain

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0